ارسال شده در چهار شنبه 18 بهمن 1387برچسب:, - 8 PM

از فلسفه ی تنهایی که مینویسم

هرگز، هرگز

هرگز نمی گویم که هستم

من هم هستم، به من نگاه کن

ولی هستی تورا چگونه دردست نفشارم

چگونه چشمهایی را که حرف میزنند نشنوم

موهبتی روحانی داری

و دوستش دارم

و باز تنهایی هایی که باهم تفاوت دارند

آیا رویایی می شوی که حقیقت دارد

و یا

یله کرده ای تمام احساسات را در جریان باد؟



نظرات شما عزیزان:

مهلاجون
ساعت22:46---28 فروردين 1392
عالي بود به منم سربزن

زهرا
ساعت16:33---2 اسفند 1391
فاطمه جون خیلی مطالبت باحاله... فقط توچرا یه ماه فقط جوک میذاری.ماه بعد فقط متن غمگینو فلسفی؟؟؟

تعادل داشته باش گلم......پاسخ:azizam inja hame chi darhame...............


ahmadreza
ساعت19:03---29 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. وقتت بخیر.

به شما جهت این وبلاگ خوب تبریک می گم .

از شما دعوت میکنم به وبلاگ منم سر بزنی.





خوشحال میشم نظرتو بدونم.





موفق باشی


پاسخ:sar zadam khoob bood ,,vebe khobi dari


mostafa
ساعت10:55---21 بهمن 1391
سلام آبجی. وب خیلی قشنگی داری . ممنون از این که به وب منو عشقم سمانه سر زدی.امیدوارم بیشتر نظرات همو تو کلبه های تنهایی هم ببینیم. خوشحال میشیم .منتظرتیم. بدرود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه