ترشحات مغزی خودم!;)
 
 
 

ترشحات مغزی خودم!;)
ارسال شده در شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, - 9 PM
سلوووم سلوووم! خوفید؟سلامتید؟چ خفرا؟منم خوفم..اومدم ی چیزی بگم.. آره،داشتم میگفتم ازاین لحظه ب مدت20روزیاشایدم بیشتر،این وبلاگ آپ نمیشه:( چرا؟خب واضحه دیگه،الان امتحانام داره یواش یواش شروع میشه دیگه..بعععله.. البته شایدم دیردیرآپ بشه ها..چون من طاقت ندارم ..ولی خوب گفتم که گفته باشم..امیدوارم همه اونایی که امتحان دارن علی الخصوص منو دوستام،امتحانامونو خوب بدیم تموم بشه بره پی کارش.. خب دیگه بسه زیاد حرف زدم:( :( دلم واستون میتنگه..ب قول معروف: (نمک درنمکدانو این حرفا..)بععله.. پس فعلا بای بای

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت23:47---14 ارديبهشت 1392
سلوم سلوم،فاطمه جونی،کجا؟زوده حالا آجی...

ماهیچی..بقیه دل ندارن؟!
پاسخ:سلام زهراجونی،خبر داری ک آجی فرداخونمون گودبای پارتیه! یعنی همون مهمونی خدافظیو..اینا دیگه..ازفرداکه مامان جونم بره مکه،بنده حق استفاده از یارانه،ببخشید رایانه رو ندارم،پس اگه بتونم بیام وب بدون باگوشیم تشریف آووردم ک خدادتومن شارژکم میشه دیگه..قانع شدی آجی گلم؟;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه