smsوجوک جدید...
 
 
 

smsوجوک جدید...
ارسال شده در سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, - 2 PM

 

   مــا تو حمومون وان نداریم …

    وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

    خیلی کلاس داره لامصب …


* * *


یکی از پیچیده ترین آدرس دادنها , دادن نشونی درست محل خارش ب کسی ک داره پشتتو میخاره هستش :|


* * *


میگن اون دنیـا تک تک دیـوارهـا و مـبـل ها و فـرش ها و میزهایی
که بهشون دماغ مالیدی میان شهادت میدن !

حواستون باشه



* * *


“سُسش سُسسا” چیست ؟
رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !



* * *

دو نفر عاشق هم میشن. میرن پیاده روی



 ☻ ♥ ☻
 \█/.\█/
  .||. .||.

و میرن
.
.
.
.



 ☻ ♥ ☻
 \█/.\█/
  .||. .||.

و میرن
.
.
.
.

 ☻ ♥ ☻
 \█/.\█/
  .||. .||.


و یه عده فضول هم دنبالشون


* * *


دیشب زدم یه پشه رو نفله کردم از بس خون من تو رگاش بود..

حسی رو که به من دست داد به رستم موقع کشتن سهراب دست نداد. اصن یه وضیییی
ی


* * *


قانون نانوشته ای از نیوتون :
ﺍﮔﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ ؛ ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﮐﻨﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ !


* * *

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم میگه نمره میخوای گفتم پَـــــ نَ پَــــــ... نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام


* * *

تو هر زمینه ای خر شدیم ، به جز “خرپولی” !
 
 
 
 
دیدین این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن
 
 
والا ما بچه که بودیم گم میشدیم بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم..
 
 
 
 


ﻏﻮوووﺩﺍاااااااا ﭼﯿﺴﺖ؟ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﻭﻗﺘﯽ

 

 

می گفت ﺯﻭﺭﺵ ۳ ﺑﺮﺍﺑﺮ میشد !!!

 

 

از وقتی روحانی رییس جمهور شده پوستم خیلی شفاف تر شده :| 

 

 
رفتم توالت عمومی تانشستم دیدم رودرش نوشته سمت راستتونگاه کن برگشتم به سمت راست دیدم نوشته
 
 
سمت چپت رونگاه کن برگشتم به چپ دیدم نوشته پشت سرتونگاه کن پشت سرمونگاه کردم دیدم نوشته
 
 
کارتوبکن اینقدرم اینور اونورو نگاه نکن ...
 
 
 
 


یه روز نفر آخر صف نونوایی بودم، یکی اومد پشت سرم ازم پرسید شما نفر آخری؟

 

گفتم :نه خودت نفر آخری!!

 

(نه خداییش استعدادو حال کردین؟)

 

 

خداییش اگه تو بودی نمی گفتی آره ؟

 

 

 

 
 
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿـــﺮﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺑَــﺮﻕ ﻣﯿﺮﻩ ﺟـــﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ !!!
 
ﺯﻧﺶ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺘﻪ
.
.
.
ﻣﯿﮕﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺯﯾﺎﺩ ﺯﻭﺭ ﺯﺩﻡ ﮐـــﻮﺭ ﺷﺪﻡ ... :)))

 

 


ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺷﻮﻫﺮﺷﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﻣﻮﺷﯽ... ﺟﻮﺟو... ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ

 

ﮔﻔﺖ حامد ﻭ ﺻﺪﺍ ﮐﻦ .... ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺣﯿﻮﻭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻤﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﺩﺍﺭﻩ !!! ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ

 

ﭼﺮﺍ ۶ ﻣﺎﻫﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻋﻤﻮﻡ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ !!! ﻣﮕﻪ ﻣﻮﺷﯽ ﻭ ﺟﻮﺟﻮ ۲ﺗﺎﺷﻮﻥ ﺣﯿﻮﻭﻥ

 

ﻧﯿﺴﻦ ؟؟؟ ملت اعصاب ندارناااااا :| :|

 

 

 

 

یکی از تفریحات دکتر شریعتی و انیشتن و حسین پناهی
 
و خسرو شکیبایی تو اون دنیا اینه که هر روز سایت ها
 
رو چک می کنن ببینن تازگی جمله باحال چی گفتن..

 

 

 

دیوث چیست؟

 
قبلنا فحش بود
 
 
الان ابراز علاقه
 
 
احساسی که توش نهفته است
 
 
از دوست دارم بیشتره

 

 

تو کلاس درس معلم گفت بچه هاى عزیز امروز میخوام

 

بگم دو آدم اول دنیا چطور به وجود اومدن !!

 

یکى از بچه ها گفت : خانوم اونو میدونیم بگید نفر

 

سوم چطور به وجود اومد؟ !! :|

 

 

 

 
 
 
 
نظر فراموش نشه
 
 
 
 
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت7:51---24 مرداد 1392
اگه شد چی کار میکنی؟هااا؟نه بگو دیگه؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه