دکتر شریعتی
 
 
 

دکتر شریعتی
ارسال شده در یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, - 1 PM

من رقص دختران هندی را از نماز پدرو مادرم بیشتر دوس دارم!چون انها از رو عشق میرقصن ولی اینا از ترس خدا



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت12:24---27 شهريور 1392
رقصشونو بوم بوم!!!!!!

سها بانو
ساعت20:55---24 شهريور 1392
اع واقن؟
خو من فک کردم با خودم داره خخخخخخخخخ
خوب شد گفتی ولی خو مهم ضایه شدنه من بود که به لدف پروردگار بدون کمو کاستی انجام گشت :دی


سها بانو
ساعت20:54---24 شهريور 1392
سلام سلام دوستممممممممم


:دی بعضیاش کوتاهه بابا


تو یه روز دوازده تا پست گذاشتم دهنم سرویس شد خخخخخخخخخخ


خورد خورد بخون :دی
پاسخ:دهن منم اسفالت میشه اینارو بخونم دوس جون...کلن اسفالتیم جمعن خخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه