حسابان
 
 
 

حسابان
ارسال شده در دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, - 8 PM

مدتها بود که از مشکل بی خوابی و کـــم خوابی رنج میبردم .
زیر چشمانم گود رفته بود و همیشه خسته بودم .
انواع و اقسام قرصهای آرام بخش و خواب آور را امتحان کرده بودم .
تا اینکه با معجزه ای به اسم " کــتاب  حسابان {سوم ریاضی}  " آشنا شدم .
پس از مطالعه اولین صفحه این کتاب ، ناگهان معجزه ای رخ داد .
چـــنان خــــــوابی عظیم وجودم را فرا گرفت که با هزاران قرص خواب آور هم نمیشد آن را به دست آورد ، و من پس از مدتها یک دل سیر خوابیدم .
از آن موقع دیگر قرص خواب آور مصرف نمیکنم ، و فقط کافیست یک صفحه از کتاب مذکور را با دقت مطالعه کنم تا مغزم هنگ کرده و سیگنال خواب را به بدنم ارسال کند .
آری ، این است مــعجزه کتابهای ریاضــی .



نظرات شما عزیزان:

خشایار
ساعت10:04---21 دی 1392
حسابان که سهله شما عربیو بخون خواب تضمینی با خروپوف!با 2 ساعت گارانتی
پاسخ:اوه اوه اونو که نگوووووو اصن اوووووفففففففففففف


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه