ارسال شده در یک شنبه 24 دی 1387برچسب:, - 7 PM

آقا من چن سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم

الان هر کاری میکنم یادم نمیاد

۳ بارم اشتباه زدم بلوک شد :|

میشه زندگیمو بسوزونم یکی دیگه بگیرم !؟



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:29---2 اسفند 1391
fateme joooooooooooooooonam kheiliiiiiiiiii khoob bood....movafagh bashiii golam

سوگند
ساعت12:40---19 بهمن 1391
سلام عسلم خوب پیش میری نانازم موفق باشی
پاسخ:mer30 azizam


zahra
ساعت22:20---18 بهمن 1391
salam azizam,webeto didam kheily khobe,kheily khosham omad,faghat postaye jok va...bishtar bezarپاسخ:mer3000000000,zahrajoon ...chashm hatman>

شیوا
ساعت20:27---16 بهمن 1391
سلام خوبی عزیزم مرسی که به وبم سر زدی من با افتخار لینکت کردم اگه مایل بودی منو با اسم تنهایی (شیوا) لینک کن
منتظرتم بازم بهم سر بزن
بای بای


sadegh
ساعت18:18---11 بهمن 1391
چــه غمگــینانه است وقتی در بــاران

به تــو چــتر تعــارف می کـنند !

پـــرده را کـــنار مــیــزنم ،

بــاران خــودش را مــی زند بــه شــیــشـه

مــن خــودم را بــه آن راه !

تمــام چــیزی کــه بــاید از زنــدگـــی آمــوخــت . . .


غزل فيروزي
ساعت15:48---9 بهمن 1391
سلام وبلاگه شماهم محشره درواقع كولاك كردي

sadegh
ساعت17:24---8 بهمن 1391
دیدی چینی اصل قلب خویش
سپردم به دستهای خواهشت
دیدی بی حواس!
پایت به سنگ خورد،افتاد بر زمین...شکست
دیدی چه بی صدا دلم شکست!
دیدی حدیث عشق و جنونت فسانه بود
دیدی عاشقانه هایت فقط یک ترانه بود
دیدی عشق پاک من برایت بهانه بود
و کلام نگاهم برایت چه بیگانه بود
دیدی کوهکن!
دیدی به جای کوه غم ،تیشه ات قلب من نشانه گرفت
دیدی قایق عشقم ز دریای محبت کناره گرفت
کبوتر دلم هوای آشیانه گرفت
آسمان غم ابر ناله گرفت
دیدی ...
عشقت حباب بود و در هوا شکست
دیدی دلم شکست


ابراهیمی
ساعت17:06---30 دی 1391
اینم وب دیگمه سر بزنی خوشحال میشم

ابراهیمی
ساعت17:00---30 دی 1391
خوشحال شدم به وبم سر زدی وبم عوض شدhttp://mashghekhak.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه