ارسال شده در پنج شنبه 3 اسفند 1387برچسب:, - 5 PM

از 3 نفر هرگز متنفر نباش :
فروردینی ها ، مهری‌ ها ، اسفندی ها
چـون بهتـرین ها هستند...

سه نفر را هرگز نرنجون :
اردیبهشتی ها ، تیری ها ، دی ماهی ها
چـون صادق هستند...

سه نفر رو هیچوقتـــ نذار از زندگیتـــ بیرون برن :
شهریوری‌ ها ، آذری‌ ها ، آبانی ها
...

چـون به درد دلتـــ گوش میدهند...

سه نفر رو هرگز از دستـــ نده :
مردادی ها ، خردادی ها ، بهمنی ها
چـون دوستـــ واقعی هستند...

"تو مال کدوم ماه هستی"....؟


نظرات شما عزیزان:

علی ارزانی
ساعت12:57---23 فروردين 1392
مرسی که سرزدی

خنده
ساعت21:32---3 فروردين 1392
اسفندی

ساعت12:37---25 اسفند 1391
Akh joon man mehri hastam.mamnoon.be manam sar bezan!
پاسخ:


ahmadreza
ساعت9:03---17 اسفند 1391
سلام
من اسفندی هستم و یکی از اون بهترین ها ..
این مطلب خیلی جالبی بود ...
باز هم از این ها بزار...


seagirl
ساعت7:44---15 اسفند 1391
slm webto didam jalab bod/// man ordibeheshtiam

زهرا
ساعت19:29---8 اسفند 1391
فدای توقشنگ بود

احمد
ساعت10:45---6 اسفند 1391
سلام.من اسفندی هستم.

یکی از همون بهترین ها که همه تو دانشگاه شماره یک صدام میزنن.

وبت خوبه.ادامه بده.سعی کن مطالبی که میذاری بیشتر حاصل فکر خودت باشه.اینجوری بهتره رفیق.

نخواستم فضولی کنم ولی خوب کردم!

ببخشید!پاسخ:aga chera nemishe to vebe shoma nazar gozasht??? ?


سوگند
ساعت21:42---5 اسفند 1391
سلام جیگرم.........خوفی خودمونیم ها وبت خیلی نازه...........جیگر بیا وب هم یه سری بزن..دلم پوسید........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه