کاتالوگ
 
 
 

کاتالوگ
ارسال شده در چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, - 6 PM
این دهه هشتادیا دفترچه راهنمایی کاتالوگی چیزی ندارن بخونیم؟

خعـــــلی سخته باهاشون ارتباط برقرار کردن!



نظرات شما عزیزان:

Man
ساعت22:53---12 مهر 1392
همون چیزی که گفتم درسته. بحثو عوض نکن. اعتراف کن هیچ کدومشو نداری.

Man
ساعت13:35---12 مهر 1392
خب دیگه

کار هر کس نیست خرمن کوبیدن

یک مرد می خواهد یک عقل کهن

ه متاسفانه شما هیچکدومشو نداری.
پاسخ:ن خیر گاو نر میخواد که متاسفانه من ندارم ولی شوما .... نمدونم والا


مسعود
ساعت20:47---11 مهر 1392
من هیچ نظری ندارم
پاسخ:خسته نباشی انقد فسفر میسوزونی :دی


Man
ساعت16:21---11 مهر 1392
دارن. فق باید زبان اوگانداییت خوب باشه. لا مصب پیر شدم تونستم دفترچه یکیشونو ترجمه کنم.
پاسخ:زبان چی گاندیایی؟خخخخخخخخخخخخ


پوریا
ساعت20:18---7 مهر 1392
از شما 68تیا که بهتریم تازه سرترم هستیم
پاسخ:با احسان بودی؟من خو دهه 70 ایم ب خدا خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه